Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
S.L.J. ELEKTRONIK
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Ogólne warunki gwarancji
Moje konto    
Ogólne warunki gwarancji
Ogólne warunki gwarancji:


1.                  Gwarancji udziela się na okres 12 / 24 miesięcy (w zależności od zakupionego towaru)
licząc od dnia zakupu towaru.

2.                  Podstawą gwarancji jest oryginalna, nie naruszona plomba gwarancyjna umieszczona
na każdym urządzeniu oraz posiadanie dowodu zakupu (paragon/faktura VAT).

3.                  Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż
14 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia sprzętu do serwisu.

4.                  Sprzęt powinien być dostarczony do naprawy w pełnym komplecie (dokumentacja,
serwer splittera, zasilacz, karty klienta, oraz kable i inne elementy dostarczone
pierwotnie przez sprzedającego wraz z zakupionym towarem).

5.                  Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych takich jak:
urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem oraz instrukcją obsługi.
Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez klienta nieautoryzowanych napraw, zmiany lub zczytywania firmwaru (oprogramowania) oraz formatowania urządzenia, 
a także po zmianie przez operatora systemu kodowania np. zmiana kart abonenckich czy protokołu systemowego.

6.                  Klient dostarcza towar do serwisu na własny koszt.

7.                  W przypadku nieuzasadnionego roszczenia w zakresie naprawy gwarancyjnej,
koszty przesłania sprzętu do i z serwisu ponosi Klient.

8.                  Serwis ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
stwierdzenia sprzeczności pomiędzy danymi wynikającymi z dokumentów
a znajdującymi się na sprzęcie, dokonania napraw we własnym zakresie,
zmian konstrukcyjnych sprzętu.

9.                  Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna z utrata gwarancji.

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Nasze aukcje Allegro

jdruk

 
Płatności
Przelew Bankowy



Promocje
Światła do jazdy dziennej LED NSSC 540HP PRO
Światła do jazdy dziennej LED NSSC 540HP PRO

125,00 zł
96,00 zł (netto)
118,08 zł (brutto)
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Współpraca
Serwisy Informacyjne
Cennik
1125859 wywołań od 21 wrzesień 2010