Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
S.L.J. ELEKTRONIK
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Ogólne warunki gwarancji
Moje konto    
Ogólne warunki gwarancji
Ogólne warunki gwarancji:


1.                  Gwarancji udziela się na okres 12 / 24 miesięcy (w zależności od zakupionego towaru)
licząc od dnia zakupu towaru.

2.                  Podstawą gwarancji jest oryginalna, nie naruszona plomba gwarancyjna umieszczona
na każdym urządzeniu oraz posiadanie dowodu zakupu (paragon/faktura VAT).

3.                  Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż
14 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia sprzętu do serwisu.

4.                  Sprzęt powinien być dostarczony do naprawy w pełnym komplecie (dokumentacja,
serwer splittera, zasilacz, karty klienta, oraz kable i inne elementy dostarczone
pierwotnie przez sprzedającego wraz z zakupionym towarem).

5.                  Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych takich jak:
urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem oraz instrukcją obsługi.
Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez klienta nieautoryzowanych napraw, zmiany lub zczytywania firmwaru (oprogramowania) oraz formatowania urządzenia, 
a także po zmianie przez operatora systemu kodowania np. zmiana kart abonenckich czy protokołu systemowego.

6.                  Klient dostarcza towar do serwisu na własny koszt.

7.                  W przypadku nieuzasadnionego roszczenia w zakresie naprawy gwarancyjnej,
koszty przesłania sprzętu do i z serwisu ponosi Klient.

8.                  Serwis ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
stwierdzenia sprzeczności pomiędzy danymi wynikającymi z dokumentów
a znajdującymi się na sprzęcie, dokonania napraw we własnym zakresie,
zmian konstrukcyjnych sprzętu.

9.                  Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna z utrata gwarancji.

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Nasze aukcje Allegro

jdruk

 
Płatności
Przelew Bankowy



Promocje
POWER3 BI-TURBO (4*karta v3.0.5)
POWER3 BI-TURBO (4*karta v3.0.5)

225,00 zł
161,79 zł (netto)
199,00 zł (brutto)
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Współpraca
Serwisy Informacyjne
Cennik
1218794 wywołań od 21 wrzesień 2010